Jump to content

RS24

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי RS24

  1. הוא טוען שזה נזק שאני גרמתי לו אבל זה נזק שהוא עשה לי כי הוא נכנס בי מאחור אני לא אמרתי שאני אשם בנזק. כול השאלה שלי בנושא זה מה לעשות כדי שאני לא אצתרך לשלם על נזק שלא אני אשם בזה שנגרם
  2. אם אין לך משהו יותר חכם להגיד אז לא להגיב בבקשה ולא צריך לחנך אותי
  3. תודה, אבקש מהם דו"ח שמאי כי אני לא חושב שעשיתי לו נזק בכזה סכום
  4. לא היו תמונות מצורפות ואני בדיוק ביום שקיבלתי את זה מחקתי מהפלאפון את התמונות שהיו לי כי עברו 3 חודשים וחשבתי שהעניין הזה נשכח
  5. הרכב שלי היה בלי ביטוח כי נגמר לו ובדיוק שבוע אחרי זה הוא נמכר ביגלל זה לא עשיתי ביטוח, רשום שם 'אני נכנסתי לנתיב שלו ופגעתי בו אבל לא היה ככה, פשוט עברתי לנתיב שמאל ואחרי כמה רגעים שנסעתי הוא נכנס בי , נגרם לו נזק דיי קטן אבל הוא טובע בסכום של 7000
  6. היי, לפני מספר חודשים נכנס בי רכב מאחור לי לא היה ביטוח לא מקיף ולא צד גם החלפנו פרטים הוא טען שאני אשם למרות שהוא זה שנכנס בי ולא שמר על מרחק, עכשיו עבר כמה חודשים וקיבלתי טביע מהביטוח שלו, מה אני אמור לעשות?
  7. אני כבר חצי שנה נוהג במאזדה 3 ואני ממליץ מאוד על הרכב, הוא נוח מקדימה ומרווח מספיק, עיצוב יפה, יחסית לא יקר בטיפולים , אמין מאוד וגם דיי מהנה לנהיגה לפחות אחרי הפורד פוקוס והלנסר שהיו לי אני אומר את זה , חיסרון שלו זה דיי צפיפות מאחורה וטיפה זולל דלק אבל לא משהו משמעותי יחסית למשפחתיות אחרות
  8. אחרי שנה ו שלוש חודש שנסעתי במיצובישי לאנסר 2009 אני מחליף אותה לרכב אחר כרגע אני חושב בין מאזדה 3 2010/קורולה 2010/ יונדאי I30 או או אולי משפחתית אחרת מהשנתונים האלו , השמח לקבל המלצות מה שחשוב לי זה נוחות נסיע איבזור וגם שלא יזלול הרבה דלק
  9. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
×
×
  • תוכן חדש...