אני כבר חצי שנה נוהג במאזדה 3 ואני ממליץ מאוד על הרכב, הוא נוח מקדימה ומרווח מספיק, עיצוב יפה, יחסית לא יקר בטיפולים , אמין מאוד וגם דיי מהנה לנהיגה לפחות אחרי הפורד פוקוס והלנסר שהיו לי אני אומר את זה , חיסרון שלו זה דיי צפיפות מאחורה וטיפה זולל דלק אבל לא משהו משמעותי יחסית למשפחתיות אחרות