Jump to content

erezhyundai

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של erezhyundai

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אני נוסע ביונדאי אקסנט 2008. יש לי תופעה שחוזרת על עצמה אקראית: זה כבר קרה לי יום אחרי יום, גם קרה שחודש שלם התקלה לא חזרה, ובאופן כללי זה לא קורה הרבה, אבל כשהיא קוראת זה מסוכן. באמצע הנסיעה ההגה ננעל, ונדלקת נורית EPS. כשאני מכבה את הרכב ומתניע מחדש הכל מסתדר מייד. מה התקלה, מה אפשר לעשות, וכמה אמור לעלות תיקון כזה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...