Jump to content

יוסי1981

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוסי1981

  1. שלום, יש לי יונדאי אלנטרה 2006. הרכב נכשל בטסט עקב בלם עזר: יעילות:19% (ימין-166,שמאל-33, הפרש-80%) המכונאי אמר לי שנדרש להחליף כבלים של הבלם. השאלה אם אכן נדרש להחליף כבלים או שניתן לפתור את הבעיה להעביר טסט ע"י מתיחה/כיוון של הכבלים הקיימים? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...