אני חייל משחורר, בעל רישיון לרכב ואופונע. מחפש לקנות כלי לחצי השנה הקרובה.
אין לי ידע בנושא, ולכן אשמח אם מישהו יפנה אותי, או יסביר לי לגבי המחירים( כולל הביטוח), איך לבחור כלי וכו'..
הכלי מיועד פחות או יותר לחצי השנה הקרובה. ואיני בטוח מה כדאי לקנות אופנוע או רכב כי אני הבנתי שהבדלי המחירים לא גדולים בגלל הביטוח...
התקציב הוא מ10000 ומטה...