תוצאות בדיקה שערכתי השבוע לקיה פיקנטו,את הרכב לא לקחתי אך מאחר ומכון הבדיקה בחר להשתמש במילה מכה במרכב ולא מכה בשילדה שלאחר התייעצות עם שמאי זה אותו הדבר,מה גם שמעה בעמוד אמצעי(ראו קובץ מצורף) הינו שילדה לכל דבר ועניין...לא רצה המוכר לשלם לי בחזרה את הכסף של הבדיקה למרות שהתחייב לי והוא מוקלט ומצולם,למודעות ביד 2 מצולמת גם כן שרשום שם שהוא מתחייב...מה אוכל לעשות?