שלום לכולם,
אני מחפש רכב עד 40K ש"ח בערך, עם מנוע 1400-1600 שיוכל לסחוב את העליות של ירושלים בנוחות,
והכי חשוב - אמינות, אמינות ואמינות.
מה שחשוב זה כמה שפחות זמן במוסך, הגודל של הרכב עצמו פחות חשוב לנו כי אנחנו זוג, רוב הנסיעות הן 1-3 אנשים ברכב.
כרגע עומדות בפני 2 אופציות:
- קורולה שנת 2008 עם 150,000 ק"מ ב36K ש"ח, מאדם שהשתמש בה כרכב ליסינג ואז קנה אותה (כיום יד 2), או
- מאזדה 3 שנת 2007 מנוע 1600 יד ראשונה עם 75,000 ק"מ, שמורה ב-40K ש"ח.
מצד אחד, לטויוטה קילומטרז' גבוה, אך היא מטופלת רק במוסך מורשה.
מצד שני, המאזדה נסעה ממש מעט אך היא צורכת יותר דלק (ממה שקראתי עד כה) והיא יותר יקרה, אז אני לא בטוח מה יותר משתלם לטווח הארוך.
אני מתכנן להיות עם הרכב כמה שנים טובות, מה כדאי?
הייתה לי טויוטה והייתי מ-א-ו-ד מרוצה ממנה, אין לי בעיה עם גיר רובוטי.
או שאולי כדאי לי לפתוח את הראש ולנסות רכבים אחרים לגמרי?
תודה