Jump to content

האיש בצלליות

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי האיש בצלליות

  1. יש לי בעיה זהה, רעש "מתכתי" קל בבלימה מוחלטת ובזמן שחרור הבלם כשאני מתחיל לנסוע שוב. זה קורה בעיקר כשהאוטו קר ונעלם אחרי כמה דקות נסיעה.
  2. מישהו מכיר? קניתי ניסאן טידה 2008 ואני מתלבט האם שווה ללכת אליהם במקום להרחיק עד למוסך המרכזי בחוצות המפרץ. מישהו היה ומכיר את רמת השירות, המחירים, המקצועיות? או שאין הבדל אמיתי בין שני המקומות?
  3. אני חושב שאסגור. תודה לכולם, עזרתם לי מאוד!
  4. תודה לכם, במקרה גם מצאתי את התשובה הזו באתר של משרד התחבורה - נרגעתי. הבעלים הקודמים זה אכן פרטי.
  5. אני פותח שרשור בנושא אחר בהמשך לשרשור הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536652-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%94-%D7%A2%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%96-%D7%92%D7%91%D7%95%D7%94-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94-3-%D7%A2%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%A8%D7%96-%D7%A0%D7%9E%D7%95%D7%9A לקחתי היום רכב לבדיקה, הרכב במצב טוב מאוד, התרשמתי שהבעלים הנוכחיים ממש בסדר. הוא אמר שהוא יד שניה וקנה את הרכב מיד פרטית בטריידאין אצל קרסו. לא לגמרי הבנתי - ביקשתי הבהרות. בהעברת הבעלות רשום שהבעלים הקודמים הם קרסו מוטורס בע"מ. ז"א: ברשיון הרכב רשום הבעלים הנוכחי, בעלים קודמים: 01. ראוי לציין שבספר "חוברת אחריות ושירות" מופיע שם של הבעלים הקודמים (פרטיים, עם מספר הזמנה, תאריך מסירה כו) שקיבלו את הרכב, ויש לי את כל היסטורית הטיפולים, למעט אחד - הטיפול שהיה לפני שהבעלים הנוכחיים קנה את האוטו... ז"א: יש בספר טיפולים את השנים 2008, 2009, 2010 חסר, הבעלים הנוכחי קנה אותו ב-2011, ושאר הטיפולים קיימים. צריך גם לציין שברכב הוחלפה השמשה הקדמית והטמבון - זו הבדיקה במכון: אני באמת מאמין שהבעלים הנוכחי של הרכב מאמין שהבעלים הקודמים זה מישהו פרטי... יכול להיות שעבדו עליו בקרסו? או שמותר להם לעשות טריידאין בצורה כזו בלי שהם נרשמים כבעלים נוספים? איך הדבר הזה אפשרי? אולי יש בעלות 00 פרטית וקרסו הם 01? אני לא בטוח איך זה עובד, אשמח לקבל הבהרות. בתודה מראש למבינים בנושא.
  6. אני בחרתי את המכון בדיקה + שילמתי על הבדיקה, אחרי שבמוסך שלי הסתכלו ואמרו לי שבמבט כללי הרכב נראה בסדר אבל תמיד כדאי לקחת אותו לבדיקה "רשמית". גם הבודק אמר שאין סימנים לפגיעה רצינית והעלה את האפשרות שזה בגלל סדק מאבנים שעפו ממשאית, משהו שגם אכן קרה גם לי בסובארו הישנה שלי שלי....
  7. זה גם מה שאמר לי חבר מוסכניק! לקחתי ניסאן טידה 2008 לבדיקה. 2 ידיים פרטיות, מטופלת רק במוסך המורשה, 113K קילומטרים ,מצב מכני תקין לחלוטין, הוחלף הכנף, הטמבון, והזכוכית מקדימה. הבעלים האחרון הוסיף לה אבזור נוסף, החליף צמיגים לפני פחות משנה, בסה"כ נראית שמורה למדי. רצה 40 אלף ש"ח, כנראה שנסגור על 38 אלף ש"ח. אני מקווה שזו עסקה טובה...
  8. אני אבדוק אותה, תודה. מישהו מכיר את הניסאן טידה ויכול לייעץ?
  9. תודה, זה עזר לי להחליט להמשיך לחפש הציעו לי ללכת בכיוון של ניסאן טידה, יש מישהו עם נסיון על הרכב הזה?
  10. שלום לכולם, אני מחפש רכב עד 40K ש"ח בערך, עם מנוע 1400-1600 שיוכל לסחוב את העליות של ירושלים בנוחות, והכי חשוב - אמינות, אמינות ואמינות. מה שחשוב זה כמה שפחות זמן במוסך, הגודל של הרכב עצמו פחות חשוב לנו כי אנחנו זוג, רוב הנסיעות הן 1-3 אנשים ברכב. כרגע עומדות בפני 2 אופציות: - קורולה שנת 2008 עם 150,000 ק"מ ב36K ש"ח, מאדם שהשתמש בה כרכב ליסינג ואז קנה אותה (כיום יד 2), או - מאזדה 3 שנת 2007 מנוע 1600 יד ראשונה עם 75,000 ק"מ, שמורה ב-40K ש"ח. מצד אחד, לטויוטה קילומטרז' גבוה, אך היא מטופלת רק במוסך מורשה. מצד שני, המאזדה נסעה ממש מעט אך היא צורכת יותר דלק (ממה שקראתי עד כה) והיא יותר יקרה, אז אני לא בטוח מה יותר משתלם לטווח הארוך. אני מתכנן להיות עם הרכב כמה שנים טובות, מה כדאי? הייתה לי טויוטה והייתי מ-א-ו-ד מרוצה ממנה, אין לי בעיה עם גיר רובוטי. או שאולי כדאי לי לפתוח את הראש ולנסות רכבים אחרים לגמרי? תודה
×
×
  • תוכן חדש...