Jump to content

zvolon

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של zvolon

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. רציתי לדעת כמה המחירון שלה דבר ראשון והאם שווה לקנות תאוטו הזה מבחינת אמינות תחזוקה ביטוח וכו'? (חשוב לציין שיש אוטו במשפחה) כלומר אם המכונית לא תיהיה במוסך כל יום שני וחמישי ועוד שאלה כמו עולה ביטוח כל מה שצריך לאוטו לנהג חדש צעיר אני בן 17 וחצי..! תודה לעונים אשמח אם תעזרו.
  2. מישהו שמבין יכול להגיד לי עם הרכב הזה טוב אם אין לו הרבה בעיות אם הוא לא שותה הרבה דלק קיצר אם הוא אוטו אמין וטוב!! תודה רבה רבה לעוזרים! ואם המכונית לא טובה אז אם אפשר להמליץ על רכב טוב במחיר של 20 אלף ש'ח אני ישמח !
×
×
  • תוכן חדש...