Jump to content

Sergey Arenzon

  • הודעות

    36
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Sergey Arenzon

  1. אני חייל משוחרר ומחפש רכב ראשון. לא מוכן להתפשר על מראה חיצוני של רכב (כמה שזה נשמע ילדותי ומפגר). בנתיים בתכנון נסיעות קצרות אבל הכול יכול להשתנות תוך כמה חודשים (עבודה אחרת שאני אצתרך לנסוע ברכב או לימודים) שוב הכול תאורתי. כמובן שאני רוצה אוטו חסכוני קטן מעדיף ידני זול בטיפולים אבל אני יודע שאי אפשר לקבל את כל זה ובהתחשבות שאני רוצה רכב פשוט יפה. התקציב 20 אלף ואפשר חריגה של כמה אלפים. הבנתי פונטו מומלצת מאוד אבל באמת שאני לא יאהב את הרכב הזה ולא מוכן להשקיע עליו שום כסף. גטס הבנתי מהפורום שהיא גם טובה חוץ מצריכת דלק ושמעתי מאנשים לא מהפורום לא להתקרב לרכב הזה. פג'ו 206 דווקא אני אוהב אותו אבל ראיתי שלא ממליצים עליו. לאחרונה חשבתי הרבה על הונדה סיויק 2003 שאני די אוהב את הרכב אבל הוא רכב גדול וזה לא מה שאני מחפש. והאפשרות האחרונה הרכב שתמיד רציתי אותו מבחינת הכול היא סיאט איביזה 2003 באמת שאני מוכן להתפשר על חסרונות שלה אבל אני מעוניין לשמוע ממכם מה הם.
  2. אני מתכוון לקנות את הפגו 206 זה אוטו ראשון. אין לי ידע ברכבים ובטח לא ידע טכני. מה עליי לדעת לשאול, לבדוק, לעשות לפני קניה כך שאני אעשה את הקניה הכי חכמה בשבילי? ואיזה בעיות מוכרות ב 206 ושווה לשים על זה עין?
  3. באיזה מהדגמים של גטס יש 97 כ''ס? והאם ה 1.6 של פג'ו יקרה יותר?
  4. אני מעוניין לקנות רכב בתקציב של עד 20 אלף ואם אפשר אז פחות. אני חייל משוחרר ואני לא הולך לנסוע בה לעבודה בתקופה הקרובה לכן הנסיעות יהיו לרוב קצרות בעיר. אני די אוהב את הרכבי מיני מעוניין שיהיה חסכוני בדלק (על זה אפשר להתפשר) חסכוני בתחזוקה ואמין ושיהיה מנוע סבבה. לא אכפת לי שיהיה ידני ואני אפילו מעדיף ידני. חשבתי על הפז'ו 206 שנה 2004~. שמעתי פה אמון המלצות על הגטס אבל הבנתי היא פחות חסכונית בדלק וקצת חלשה ואני פחות מעדיף אותה מאשר את ה 206 במראה חיצוני.
  5. ??????????????
  6. מה דעתכם על הונדה סיויק 2003 כרכב ראשון? לבן אדם משוחרר שבנתיים לא ישתמש בו יום יום למרחקים ערוכים אלה נסיעות די קצרות? התקציב שלי זה 20K עם אולי חריגה.
  7. ומה דעתך על לחסוך עוד קצת ולהביא את הסיאט איביזה 2002+
  8. סתם פשוט חשוב לי שהרכב יראה טוב. אבל זה לא הכול המראה. ראיתי שאפשר למצוא גטס חדשות יותר בשנתיים מקסימום האם זה הבדל חשוב כ״כ?
  9. הבעיה פה שאני לא אוהב את איך שהן נראות. ואין סיכוי שאקנה פיאט. יונדאי גטס עוד יש על מה לדבר. כ''כ עדיף לי את הגטס על פני סיויק?
  10. לצרכים של נסיעות קצרות בעיר. והתכוונתי לסיויק מהדגם של 2000-2005. ועל איזה סופר מיני מדובר?
  11. התחלתי לחפש רכב עד 20K אפשר אפילו לחרוג טיפה. זה רכב ראשון אני בחור צעיר שרק השתחרר. לכן אני מחפש רכב שיהיה חסכוני בדלק ובתחזוקה ורכב שיהיה חוויתי. כמובן שאי אפשר לשלב את כל זה ביחד אשמח להמלצות. ד''א שמתי עין על הונדה סיויק 2006 שאני ממש אוהב את הרכב הזה השאלה איך הוא יחסית לאחרים והאם אפשר למצוא כזה בטווח מחירים שלי או עדיף לחסוך עוד טיפהה בשבילה?
×
×
  • תוכן חדש...