שלום לכולם,
אני בעל אלפא רומיאו ג'ולייטה 2011 1.4 170 כ"ס ידני
פתאום משום מקום השלט הפסיק לעבוד (לא נפתח או ננעל)
החלפתי סוללה לאחת חדשה מספר פעמים.
כנראה צריך לסנכרן שוב בינו לבין הרכב..
אם למישהו יש מושג איך אני עושה את זה אני אודה לו מאוד!
יום מעולה לכולם ותודה לעוזרים.