Jump to content

מאיר5

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מאיר5

  1. הביטוח כמובן לא משלם כאן, כך שאין על מה לדבר. ואכפול את בקשתי:
  2. ראשית, תודה רבה למגיבים. מדובר באחד שהולך רק למוסך טיוטה, לטענתו בגלל שהוא נכה צה"ל, והוא מוכר את הרכב במחיר מחירון. (לא בדיוק הבנתי, אבל זה לא משנה לי, כי תכל'ס אני רק מעוניין לדעת שהוא לא עושה עליי קופה בדרך). בהיותי נהג חדש (אמנם לא צעיר), אין עלי ביטוח מקיף (חובה כן יש...?) צילמתי, אבל לא הצלחתי להעלות את התמונות, מישהו מתנדב להסביר לי, מה עליי לעשות? לאחר שטענתי את התמונות, כתוב שהקבצים מצורפים, אבל איך אני מעלה אותם לגוף ההודעה? (אני רגיל בפורומים אחרים שחלון צירוף הקבצים נעלם בשעה שמסתיימת הטעינה). ???
  3. אני אנסה לצלם את זה בערב, בתקווה שהוא עדיין לא תיקן.
  4. חבר השאיל לי קורולה למשך יום אחד, בסימטה צרה ועליה חדה מעכתי וקימטתי מעט את דלתות הרכב. החבר טוען שכעת עליו להחליף את 2 הדלתות, והצעת המחיר הכי זולה שהוא השיג זה בערך 12,000 ש"ח. מכיון שאיני מכיר את השוק, שאלתי היא האם בקמט של 2/3 ס"מ אכן מוכרחים להחליף כבר דלת, וא"כ האם זהו המחיר. תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...