ראשית, תודה רבה למגיבים.
מדובר באחד שהולך רק למוסך טיוטה, לטענתו בגלל שהוא נכה צה"ל, והוא מוכר את הרכב במחיר מחירון. (לא בדיוק הבנתי, אבל זה לא משנה לי, כי תכל'ס אני רק מעוניין לדעת שהוא לא עושה עליי קופה בדרך).
בהיותי נהג חדש (אמנם לא צעיר), אין עלי ביטוח מקיף (חובה כן יש...?)
צילמתי, אבל לא הצלחתי להעלות את התמונות, מישהו מתנדב להסביר לי, מה עליי לעשות?
לאחר שטענתי את התמונות, כתוב שהקבצים מצורפים, אבל איך אני מעלה אותם לגוף ההודעה? (אני רגיל בפורומים אחרים שחלון צירוף הקבצים נעלם בשעה שמסתיימת הטעינה).
???