שלום רב,
יש בבעלותי מאזדה 6 ,סדאן ,מודל 2004.
התצוגה הדיגיטלית של הרדיו, שעון, בקרת טמפרטורה וכו׳. אינה עובדת כלל.
הרדיו עצמו עובד , אך ניתן להפעיל אותו רק מכפתורי הפיקוד בהגה ולא מהכפתורים שבקונסולה הקדמית של הרכב.
המזגן גם כן עובד, אך מופעל באמצעות מפסק עוקף שהותקן בעבר ולא באמצעות כפתורי ההפעלה המקוריים.
1. האם מדובר בתקלה מוכרת?
2. האם היא ניתנת לתיקון בתקציב סביר? אם כן מה צפי העלות פחות או יותר.
(מדובר ברכב די ישן בסופו של דבר..)
תודה ושבוע טוב
איתי
Brgrds
Itay Gal
Sent from Itay's I-phone