Jump to content

Ronenp2606

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Ronenp2606

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מטפל בשני כלי הרכב שלי פיגו 206 ויונדאי טראג'ט במוסך של תמיר כבר יותר משמונה שנים, הבן אדם מקצוען בתחומו. כבר מספר פעמים איתר בעיות וההציג פתרונות בשיחת טלפון אפילו בלי לראות את הרכב. אופן הטיפול נעשה בנועם, הוא לא רץ להחליף מכלולים וליקר את עלות הטיפול, הוא מזהה בעיות בצורה לוגית ולא קופץ למסקנות. המחירים שהוא גובה הוגנים וכך גם איכות השירות והזמינות. למצוא איש מקצוע שכזה בתחום הרכב - זאת ברכה, אני ממליץ בחום לכל מי שמעוניין לטפל ברכב שלו ולהיות רגוע שלא ובראש שקט לטפל ברכב במוסך של תמיר יהושע.
×
×
  • תוכן חדש...