Jump to content

Scarlet478

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Scarlet478

  1. עברתי את הצומת באור כתום.. יכול להיות שהמצלמה צילמה אותי? אני זוכרת שעברתי את קו העצירה בכתום עם החלק הקדמי של הרכב, אבל לא זוכרת אם החלק האחורי של הרכב הספיק לעבור את קו העצירה לפני שהרמזור התחלף לאדום..
×
×
  • תוכן חדש...