Jump to content

Guy_bj

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Guy_bj

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. גם סופר-מיני מתאימה, אבל חשוב לי שלצד החיסכון בדלק, תהיה קודם כל אמינה.
  2. שלום רב, ותודה רבה מראש לכל העוזרים (-: אני נהג חדש, אחרי תקופת המלווה ואני מעוניין ברכישת רכב בתקציב של 20,000 עם אפשרות חריגה מאוד קטנה מהתקציב (23,000 גג) אני מחפש רכב אוטומטי שיהיה אמין, כמה שאפשר חסכוני בדלק וכמה שיותר חדש. אני יודע שזה יחסית הרבה דרישות לתקציב אבל נסו להמליץ על הכי טוב שיש בהתחשב בתקציב. אופציות שראיתי בינתיים- פורד פוקוס 2005 1.6 אוטומט, יונדאי גטס 2007 1.4 אוטומט, סובארו אימפרזה ניו אייג׳ 2005 1.6 אוטומט. אם יש אופציות יותר מעניינות ואטרקטיביות אשמח לשמוע. תודה רבה!!!
×
×
  • תוכן חדש...