Jump to content

ortz

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ortz

  1. תודה גבר עזרת לי מאוד , האמת שקניתי רכב לפני שבוע ואני רק עכשיו מתחיל לבנות מערכת ולאט לאט נשדרג מתחילים בקטן אני מתכנן להביא מגבר בסביבות 500 שקל. על הJBL מצב חדש בשימוש חודשיים רוצים 350 שקל ועל ההרץ 400 שקל רשום מצב טוב
  2. סאב של חברת HERTZ או סאב GT51204BR JBL מה אתם אומרים איזה סאב כדאי להביא ?
×
×
  • תוכן חדש...