היי כולם,
אני רוצה להתקין מערכת מולטימדיה במזדה 2 (2011) שלי. לא מבין בזה כמעט כלום, אז כמה שאלות.
1. הבנתי שהגודל סטנדרטי, ושאפשר לשים דאבל דין במזדה 2. אם אני קונה כל מערכת דאבן דין אקראית, יהיה אפשר להתקין אותה?
2. מה קורה במקרה כזה לפאנלים - צריך לקנות פאנלים חדשים? איפה משיגים כאלו?
3. יש מערכות מומלצות? לי חשוב: חיבור USB, חיבור בלוטות' כולל מוזיקה דרך הבלוטות', חיבור AUX. ניווט יהיה בונוס נחמד אבל לא חובה. תקציב עד 3.
תודה!