הייתי השבוע בקל אוטו בסניף גלילות. ההצעה שקיבלתי:
פורד פוקוס 5 דלתות Trend 1.6 חדשה (רשומה יד ראשנה, אני היד השנייה) במחיר 99,900 כולל טסט (או 98,100 לפני הטסט).
הרכב מגיע עם מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית (GPS, מצלמת רוורס ו-bluetooth).
ניתן להזמין את הרכב חדש (כלומר לא המכוניות שעומדות במגרש חצי שנה).
מה דעתכם?
יש הצעות טבות יותר?
אבי