שלום,
אני מעוניינת לקנות רכב קטן, אוטומטי או רובוטי אמין וחסכוני.
המטרה העיקרית היא נסיעות בין עירוניות (בערך 80 ק"מ ביום, בלי עליות והרים בדרך)
חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני בדלק וחסכוני בעלות טיפולים שוטפים, כמו גם שלא יצטרך לבלות במוסך מעבר להם.
אני מחפשת רכב יד שנייה בערך משנת -2011-2012, רצוי מאלה שנותנים אחריות לכמה שנים, ככה שאוכל לרכוש אותו עדיין באחריות.
בין האופציות: טויוטה אייגו, פיזו 107, סיטרואן C1, סיאט מי/ סקודה סיטיגו, יונדאי I10/20, פיקנטו, או משהו מהדגמים הקטנים של ניסאן/סוזוקי. בקיצור- הרשימה ארוכה. אשמח לשמוע המלצות ו/או הסתייגויות כדי לצמצם אותה.
תודה