Jump to content

עדן ארמי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של עדן ארמי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני רוצה שתבדוק כמה דברים. דבר ראשון במידה ובארמת המצבר שלך חלש יש מצב מאוד מאוד טוב שהוא לא ידליק לך את המגבר או את הרדיודיסק/דאבל דין.אני רוצה שתדליק את המוע שלך תעלה את הרכב על טורים של כ2000-2500 סל"ד כדי שהאלטרנטור יתחיל לשחק תפקיד ולא המצבר.במידה וזה עדיין לא עובד המצבר הוא לא הבעיה.במידה וקרה שהסאונד מפסיק לעבוד אחרי הניסיון הראשון אני רוצה שתיגש למגבר מאחור ושים לב שיש לו 2 מנורות ביקורת אחת ירוקה(מצב חשמל תקין)ואחת אדומה(חשמל לא סדיר/קצר)במידה והמנורה האדומה דולקת סימן שאחד או יותר מחוטים נוגעים אחד בשני.כלומר יש מצב שבו מינוס ופלוס נוגעים אחד בשני או שפלוס אחד של הרמקול נוגכע בגוף של הרכב הרי בכל הרכב עובר מינוס. אם זו לא הבעיה והמנורה הירוקה דולקת והכל תקין מבחינת המגבר אז תיגש לחוטי הRCA שמאחורי המגבר ותבדוק מה מצבם. חוטי הRCA עוברים מהמגבר אל המערכת (דאבל דין/רדיו דיסק)במידה והם לא טובים ויש המון מקרים כאלו תחליף ותראה אם זה עוזר. אחרי שניסת את כל זה תגיד לי אם הסתדר לך.
×
×
  • תוכן חדש...