אני מחפש מכונית מרווחת ל 5 אנשים משנים 2009-2010 במחיר של עד 75k
עם הנתונים הבאים לפי סדר חשיבות:
1 אמינה
2 מרווחת
3 צריכת דלק לא גבוהה
4 נוחה - ישיבה נוחה
על סקודה אוקטביה שמעתי שעם הגיר הרובוטי היא בעייתית
האם יש אוקטביה משנים 2009-2010 ללא הגיר הבעייתי?
על צרפתיות אני לא מוכן לשמוע - מנסיון עבר
האם טויוטא אוונסיס נוחה ומרווחת בצורה משמעותית לעומת הקורולה?
האם יש גיפונים מרווחים ולא זוללי דלק במחיר שפוי ?