Jump to content

palmor

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של palmor

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז מסקנה: הקליאו עדחפה בגלל רלוונטיות הדגם?
  2. צודק. לא רלוונטי הגיל.. עדיין טיפה כעסים שנפלטים ממני. בכל אופן.. האכזבה שלי מהקליאו הייתה הגיר האוטומטי.. עם ההשהייה הנוראית הזאת ביציאה מהמקום. במגאן יש האופציה לידני. עדיין מתעניין אם מישהו נהג עליה ויכול לחוות דעה? עוד שאלה. הבנתי שיש בעיות עם המערכת מולטימדיה במגאן.. מישהו מודע לבעיות הללו (התקנה מוזרה ולא ידידותית למשתמש, שימוש בכאבל אוקס וכו)?
  3. הייתה לי קליאו 2014 שלצערי הרב בעת שחנתה, בחורה בת 19 נכנסה בה וטוטאל לוס (נכנסה בה עם אוקטביה 2014). כעת אני מתלבט בין שני הרכבים בכותרת. נאמר ואין שיקול כספי בנושא... שני הרכבים בעלי המנוע 1200 טורבו, הקליאו אוטומט והמגאן ידנית? המלצות? הערות? אשמח לתגובות בנושא בתודה, אור
  4. למכירה, סיאט איביזה 2008 שחורה, דגם 1600 ידני ספורט. הרכב עשה 89000 ק"מ בלבד. שאסי מנוע וגיר מעולים! ללא מפגעים ותאונות. יד ראשונה, קניתי מהחברה ישר, רק אני נהגתי עליה. הרכב נראה מעולה ושמור בטירוף. מוכר עקב החלפה לרכב חדש. מחירון - 42300 כולל שיקלולים של יצחק לוי, דורש 40K . בנוסף יש מערכת בפנים שפרסמתי למכירה בפורום גם כן, מוכר את המערכת כולה ב3800, אם הרכב נקנה עם המערכת אמכור ב42K. לפרטים : 0542244809 - אור
  5. אז אני מוכר את המערכת לרכב.. עדיפות רצינית לקומפלט : החלקים הם: רדיו דיסק של JVC דאבל דין מדגם kw-avx820 - דורש 1500 שח http://support.jvc.com/consumer/product.jsp?archive=true&pathId=133&modelId=MODL028477 קומפוננט מורל אילייט 6.5 2WAY - דורש 1800 http://www.morelhifi.com/car-audio/elate מגבר של MB QUART מדגם DISCUSS - דורש 1000 http://www.maxxsonics.net/manuals/mbquart/pdfs/MBQuart08DiscusAmplifierManual.pdf סאב של MTX 12 אינץ מסדרת JACKHAMMER - כולל תיבה - דורש 200 מי שיקנה את כל המערכת כולה אקח לו 3800 בלבד/ המערכת כולה נקנתה יחד והותקנה ברכב לפני כשנתיים. הכל תקין ועובד מעולה כחדש. נמכרת עקב החלפה לרכב חדש. לפרטים, הודעה פרטית או 0542244809
×
×
  • תוכן חדש...