שלום,
כבר כמה זמן יש לי בעיה עם הנעילה של הדלת קדמית ימנית.
זה התחיל מכך שהנעילה בו הייתה יורדת רק בפעם השנייה שהייתי נועל את הרכב. בפעם הראשונה המנעול פשוט לא היה יורד עד הסוף ובגלל שזה נעילה מרכזית זה גם הרים את מנעולי שאר הדלתות.
הצלחתי לטפל בזה על ידי שהכנסתי חתיכת קרטון קטן שייצב את המנעול בזווית הנכונה.
לפני כמה ימים המצב הידרדר וכעת המנעול לא יורד אלא אם אני פותח את הריפוד, מזיז אותו לזווית הנכונה (שלא ידועה לי, לכן זה יכול לקחת גם עשר דקות של ניסויים) ורק אז הוא מסכים לרדת.
כשפתחתי את הריפוד ראיתי שהפלסטיק שאמור לייצב אותו מנותק מהבסיס מתחתיו.
אם צריך, אני יכול לצרף תמונה ללא הריפוד.
סוג הרכב הוא כאמור פיאט פונטו שנת 1995.
אשמח לקבל עזרה, כיצד אני יכול לתקן זאת בעצמי.
תודה רבה!