Jump to content

ולדיטור

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ולדיטור

  1. שלום לכולם, ברצוני להחליף שמן מנוע לפולו 2010, נפח 1.2 ל'. השאלה היא איזה כלי אני צריך כדי לשחרר את האום ליניקת השמן? האם זה מפתח רגיל, אלן? מה המידה? אני מעדיף לבוא מוכן לפני שאני נכנס מתחת לאוטו. תודה לכל המשיבים.
×
×
  • תוכן חדש...