בכלמוביל מוצע לנו לרכישה יונדאי I30CW 2011 עם 30000 ק"מ. יד ראשונה פרטי. עלה על הכביש בפברואר 11. עבר טיפול 60000 בינואר האחרון.
עבר טיפולים מדי שנה (20-40-60) במוסך היבואן.
עבר תאונה בשנה הראשונה שלו על הכביש שכללה החלפת מכסה מנוע.
טופס הבדיקה (שקיבלנו מהמוכרים) אומר:
שלדה ומרכב, ליקויים בעלי משמעות נמוכה - "X" פגיעות בפח + פגושים, תיקוני פח וצבע, כיפופים בתא המנוע, הוחלפו חלקי מרכב, הוחלף מכסה מנוע, פגמים בצבע.
מערכת בלמים ללא פירוק גלגלים "X" + לפרק גלגלים לבדיקה.
כל יתר האלמנטים בטופס מסומנים ב"V".
מצורפת הבדיקה.
מציעים לנו טרייד אין ב-62,000 ש"ח + הרכב שלנו,
שלנו: יונדאי אקסנט 2007, שדוח הבדיקה שלו מלא בעיות, כולל דליפות לחץ בצילינדרים, רעש מערכת שסתומים, פגיעות בקורה אורכית אחורית (תאונת שרשרת שעברנו) שמוגדרות "משמעות נמוכה", החלפת פגושים, נזילות שמן תיבת הילוכים, החלפת הילוכים מאוחרת, בלאי דיסקיות הילוכים ועודי מיני פרפראות.
האם זו עסקה הוגנת?
האם זו עסקה חכמה (האם הנזק לרכב החדש משמעותי?)
תודה !