דבר ראשון תודה רבה.
הקוד שלי כרגע מתחיל בכוכבית,ואתה כתבת את הכוכבית בסוף. התכוונת שהיא בהתחלה נכון?
לגבי הפתיחת סוויץ - האוטו שלי ישן ומעפן, לא כתוב לי ON OFF RUN וכאלה. המצבים שיש לי - כבוי, סיבוב קטן - רק הרדיו נדלק, סיבוב שהרדיו והנורות נדלקות (handbrake ו abs למשל), והתנעה. איזה מהם נחשב RUN?