Jump to content

מיני מאוס

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של מיני מאוס

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הגיעה העת לטיפול 45k בסיאט איביזה שנרכשה לפני חצי שנה. הרכב יליד 2012, לא באחריות יותר. מתלבטת מאד האם לקחת למוסך מורשה (הצעת מחיר של טיפול קטן היא כ800₪), או לחפש מוסך חלופי. ואם חלופי, אז איך בוחרים? איך אדע שהמוסך יודע להתחבר למחשב הרכב ולטפל כראוי, ולא יגרום עוד נזק? תודה מראש!
  2. הגרנדה עם 87 אלף ק"מ. לא מעט. היתה קודם ליסינג נהג יחיד. וכן, היא גיר ידני. שאלה נוספת- איך היא מתמודדת עם עליות? כי משיטוט בפרום הבנתי שהיא חסכונית אבל לא חזקה במיוחד... (מדובר על עליות סטייל חיפה). תודה על התגובה!
  3. שלום. אני בעלת פאביה קלאסיק, ידנית, 2003. רכב מדהים ונהדר, ואף מטופל ותקין מכאנית, אך הגיעה העת להתחדש. מבחינתי- הייתי ממשיכה עם פאביה נוספת, ידנית, אך מסתבר ש-50 אלף ש"ח אינם מספיקים לפאביה יד שניה (וקשה למצוא כזו). לצערי התקציב קשוח- אין יותר מ-50 (אחרי מכירת הפאביה). אציין שאני מבלה בממוצע הרבה זמן על הכביש בנסיעות בין עירוניות, גם בפקקים, וככלל אני אוהבת לנהוג על ידנית. כך שמבחינתי להשאר עם רכב מקבוצה זו היא העדיפות (I20, פאביה, איביזה- כל אלה היו משמחות אותי מאוד). כמו כן, הרכבים הקטנטנים (I10, פיקנטו וכד')- לא מתאימות לי. קטנות מדי... הציעו לי בשלמה סיקסט פיאט גרנד פונטו, ידנית, 2011, ב-36K ש"ח. היתה קודם ליסינג. ללא תאונות, מטופלת. נראה בסדר סה"כ, אבל יש לי סטיגמה לגבי פיאט פונטו (מהתקופה שבה היו רכבים כאלה בצה"ל). שאלותי הן- למה צריך לשים לב בקניה מסוכנות כזו ודומותיה? מה הן חוות הדעת המעודכנות לגבי פיאט ופונטו בפרט? מכירת הפאביה ביד 2 או בטרייד בסוכנות- כולם מציעים לקנות אותה ממני אבל ב7000 ש"ח. לפי לוי יצחק המחירון הוא 11,700 ולפי יד2 המחירון הוא 15000. השאלה היא מה עדיף, ואם בכלל יש שוק למכוניות כאלה ביד2? (אני יודעת שאני יכולה פשוט לפרסם, אבל אני מעדיפה להבין קודם עם איזה שוק אני מתמודדת). ובכלל- כל טיפ יתקבל בברכה. תודה רבה!!!
×
×
  • תוכן חדש...