ברכב של אבי הפסיק לעבוד קירור במזגן חימום ואיוורור עובדים בלי בעיה ושעון הדלק לא עובד מראה ריק כל הזמן.
שעון הדלק הוא לא החלק הבעייתי אפשר להסתדר בלי ממלאים פול ולפי קילומטרים יודעים מתי למלא פעם הבאה.
אבי הלך לבדוק במוסך מזגנים באזור התעשייה הישן בנתניה, (אם משנה השם של המקום אני יוכל למסור) נמסר לו שהכל תקין במערכת והוא הופנה לחשמלאי שיבדוק את הפיקוד של המזגן ומימנו נמסר שצריך להחליף כניראה מחשב ניהול כי הוא לא שולח למזגן פקודה להתחיל לעבוד כשלוחצים על הA/C נימסר לאבי שהבעיה בשעון הדלק בטוח תיפתר אבל לא הייתה התחייבות כזאת לגבי המזגן.
אבי הלך גם למוסך המרכזי של שברולט באזור התעשייה והוא קיבל שמה את אותה התשובה.
מהמקום הראשון נמסר לו שהוא יוכל להחליף מחשב בעלות של כ 1500 שח כולל עבודה ומעמ למחשב משומש במרכזי עלות של כ5K למחשב חדש אין משומש אצלהם, אבי קיבל עוד הצעה לתיקון הבעייה ואמרו לו שניתן לעקוף את המחשב והמזגן יעבוד עצמאית.
השאלה הראשונה היא האם הגיוני שהבעייה במחשב ולא משהו אחר יכול ליגרום לבעיה הזאת?
האם המחירים הגיוניים לעבודה הזאת?
האם כדאי לבצע מעקף למזגן?
תודה