Jump to content

Nir Vaknin

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Nir Vaknin

  1. שלום אשמח לעזרתכם , עד לפני חודש היה לי DIN1 לקורולה והשתדרגתי עם המערכת לדין 2 . מאז הקנייה אחת לשבוע לפחות נשרף לי פיוז . בהתחלה נשרף הפיוז של ה REMOTE , החשמלאי רכב ביטל אותו. אחרי זה 3 פעמים נשרף הפיוז של המערכת. ומחר שוב אצטרך לנסוע לתקן אותו. ידוע למישהו מה יכול להיות מקור הבעיה אשמח לעזרתכם . תודה ושבת שלום !
  2. אין צורך|לרשום שזו|התייעצות הרי ברור| שזה לא דולפין ונא להמנע | מהקו המיותק| קרא |פה את כל|לי הפו|ורום http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?194440-%D7%97%D7%99%D7%93%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D-%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%92%D7%91%D7%99-%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%99-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%97%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%90-%D7%91%D7%98%D7%A8%D7%9D-%D7%9B%D7%AA%D7%99%D7%91%D7%AA-%D7%94%D7%95%D7%93%D7%A2%D7%94!
×
×
  • תוכן חדש...