שלום
אשמח לעזרתכם ,
עד לפני חודש היה לי DIN1 לקורולה והשתדרגתי עם המערכת לדין 2 .
מאז הקנייה אחת לשבוע לפחות נשרף לי פיוז .
בהתחלה נשרף הפיוז של ה REMOTE , החשמלאי רכב ביטל אותו.
אחרי זה 3 פעמים נשרף הפיוז של המערכת.
ומחר שוב אצטרך לנסוע לתקן אותו. ידוע למישהו מה יכול להיות מקור הבעיה
אשמח לעזרתכם .
תודה
ושבת שלום !