אני בדיוק קניתי הונדה ג'אז ידנית 2004.
עולה כ 30,000ש"ח
למרות 10 שנים של הרכב, איכות ההרכבה הגרמנית נשמרת מצויין.
עושה 1:17 ושמתי לב שאם הרגל לי פחות כבדה, אז אפילו יותר ....
חוץ מזה הונדה זה הונדה וגם טיפול גדול במורשה, לא היה בשמיים.
הבעיה היא למצוא אחת כזו ..