אני מרגיש בכוח הרכב יותר בהילוך רוורס מאשר כוחו בשאר ההילוכים קדימה . אגב האוטו נוסע חלק ולפי בדיקת מחשב לא היו תקלות חוץ מחיישן נקישות ..!! האם יכול להיות חיישן מד אוויר האם לבדוק ממירים
( המנוע נשמע מאוד טוב ואני מטפל בו כל 5K והגיר עובד חלק ומצויין
האם יכול להיות הבעיה מהחיישן הזה !?
או שאני צריך לבדוק עוד משהו ??