Jump to content

Ru619

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Ru619

  1. איך מערכת הסאונד של המאזדה 3 החדשה? הרמקולים איכותיים? ומה דעתכם על האוטו באופן כללי? (דגם 2.0 ספיריט) מנהלים אם זה לא קשור לכאן בבקשה להעביר לפורום המתאים תודה.
×
×
  • תוכן חדש...