הי,
קניתי לאחרונה סיאט איביזה 2013, והיא מגיעה עם מערכת מקורית, חסרת BT וישנה.
אני מעוניין להחליף את המערכת למערכת מולטימדיה, שצריך להיות בה BT (גם לשיחות ברמה גבוהה וגם למוסיקה מהטלפון), GPS + WAZE, ושתתחבר לשליטה מההגה.
מעדיף מקום לSIM בשביל השקט התעשייתי, אבל לא נעול על זה.
פתוח לאפשרות ללכת ולסגור את הכל במקום אחד באיזור תל אביב, או (כמו שאני מניח שתמליצו) לרכוש באינטרנט בחו"ל וללכת להתקין בנפרד.
תודה רבה על העזרה מראש.
מצורפת תמונה של המערכת הקיימת. (מבחינת גודל \ פאנל וכו')