שלום רב,
ברשותי סוזוקי איגניס 2003 בנסיעה מעל 100 קמש הרכב מתחיל להתחמם, כשאני עוזב את הגז החום יורד חזרה
לאחר נסיעה במהירות גבוה יחסית 90-110 קמש, למשך 30 ק"מ , פותח מכסה מנוע ורואה שנזרקים מים ירוקים ממיכל ההיבוי, על הגיר והמנוע, בוצעה בדיקת לחץ אין נזילות מצינורות \חיבורים.
הוחלפו מי רדיאטור לירוקים, ושטיפה מינימאלית של הרדיאטור. במים הקודמים היה ממש בוץ. עזר לכמה ימים ושוב חזר להתחמם.
חשוב לציין שלאחר כמה פעמים שמיכל ההיבוי זורק מים החוצה אני ממלא מים רגילים, בסה"כ מילאתי בסביבות ליטר מים מאז החלפת המים ברדיאטור לירוקים.
קראתי נושאים דומים ויש רעש של גררגורים מאיזור הגיר יכול להיות משאבת המים נמצאת שם והיא המקור או חלק מהסיבה למקרה.
מה יכול להיות הכיוון ההתחלתי וממה כדאי להתחיל?
אודה לעזרתכם,
בברכה,