Jump to content

ofershaa

  • הודעות

    58
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ofershaa

  1. גטס 2007 ומעלה תעשה את העבודה בצורה מעולה...אחלה הרכב... עושה לי בערך 450 קמ' לטנק מלא(36 ליטר) עם מזגן
  2. מישהו מכיר את הרכב? אמין דלק? כיף להנהיגה?
  3. אז מה ההבדל בין רכב מהשכרה או מליסינג?
  4. אני ככה'מ אקנה יפנית /קוראנית מליסינג עם קמ' סביב 80K,שנות 2008-2009 מה לךבדוק והאם זה בכלל נחשב לגבוהה
  5. אקסנט 2008/2009/2007 גם אפשרות טובה, היא לא כל כך פחות מרווחת והיא מאוד אמינה.... יש אותה גם בדגם 1600
  6. אני מתבלט האם לרכוש רכב יד שניה (במצב של השוק היום זה ככה'נ רכב שהיה בליסינג או האם בכלל לקקנות רכב חדש מהניילונים באמצעות ליסיניג מימוני. יש לי רכב שהיה בליסינג ואמנם הוא נקנה בזול אבל המחירים שלהם צונחים בהתאם מאוד מהר... איך בוחנים את שתי העסקאות?
  7. אוקי אז אני אנסח את השאלה שלי קצת שונה, אני מתלבט מאוד לגבי הרכישה ,חשבתי לקנות משפחתית אבל אין יותר מידי מרווחות , פלואנס או פוקוס זה נראה לי הכי מרווח שיש והפוקוס אנמי לא בטוח עד כמה היא מרווחת. אז נשאלת השאלה אם בכלל לא לחפש משהו כמו מאזדה 6 אם אני כבר הולך למשפחתי מנוע 200 שאני יודע שפלאונס זה הדגם הטוב שלהם.
  8. השאלה אם הוא אמין יותר מבעבר ועומד בהקשר הזה כמו הקוריאני או יפני.... אני מחפש משפחתית מרווחת מאוד ואמינה
  9. אני מחפש משפחתית יד שניה במחיר נורמלי יחסית ורכב מרווח מאוד היות ויש לי 3 כסאות תינוק..... אשמח לחווד על הרכב
×
×
  • תוכן חדש...