אוקי אז אני אנסח את השאלה שלי קצת שונה, אני מתלבט מאוד לגבי הרכישה ,חשבתי לקנות משפחתית אבל אין יותר מידי מרווחות , פלואנס או פוקוס זה נראה לי הכי מרווח שיש והפוקוס אנמי לא בטוח עד כמה היא מרווחת.
אז נשאלת השאלה אם בכלל לא לחפש משהו כמו מאזדה 6 אם אני כבר הולך למשפחתי מנוע 200 שאני יודע שפלאונס זה הדגם הטוב שלהם.