שלום לכל חברי הפורום,
ברשותי שברולט קפטיבה שנת ייצור 2011, מנוע דיזל - טורבו ,AWD.
לאחר כ 60,000 ק"מ טיפול שגרתי במוסך החלו רעשי שריקה שלא מן הטורבו במהירויות שונות כמו ציר שזורק ( לא מאוזן) .השריקה קיימת בין 100-110קמ"ש בעיקר,ו- 70-80 .
הרכב שהה במוסכים ללא הרף (כבר שנה) הוחלף טורבו שלא עזר ולאחר מכן די התעלמו למרות בקשות חוזרות ונשנות לטפל בבעיה כולל מנציגי UMI.
מעבר למוסך אחר באזור אחר נעשה ניסיון לאתר את הבעיה ולאחר ביקורים חוזרים ונשנים כולל פגישות עם נציג חברה UMI (רכב באחריות) ניסיונות שונים להוספת תוספים לגיר וכיו"ב הוחלט "להחליף" את הגיר. בנסיעה הראשונה לאחר " ההחלפה" הרעשים נשארו כהיו אומנם פחות חזקים מכפי שהיו אך קיימים ולהם הצטרפו רעשים חדשים מאותו סוג באטה מ - 100 קמ"ש עד לעצירה.
לטענת החברה אין רעשים כפי שציינתי והרכב תקין, לעניות דעתי הוא לא. קיימת אחריות עד לספטמבר השנה 2014 או עוד 15,000 ק"מ.
אני פשוט אובד עצות כיוון ששברולט אינם מוכנים לאשר שיש בעיה או לחילופין לטפל בה. בירור קצר שערכתי תיבת העברה עולה לא מעט כסף בהנחה שהגיר הוחלף ( די בספק לגבי כך ) אנחנו שנה שלמה רצים עם הרכב הוא שהה לפחות 30 ימי עבודה במוסך . המטרה כרגע לנסות להבין איפה הבעיה ברכב, לקבל חוות דעת נוספת, אדם מומחה שיוכל לעזור בפתרון הבעיה. תודה
פטים נוספים אשמח להשלים ככל שייתבקשו .