Jump to content

amitli

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של amitli

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום , רכשתי סוזוקי קרוסאובר וברצוני להתקין מערכת מולטימדיה כולל מערכת הפעלה אנדרואיד. איך אני יודע האם צריך מערכת תואמת 2 din or 1din? לא מצאתי את המידע בספר הרכב או באתר החברה. כמו כן , האם הגודל קבוע , כלומר לאחר שהבנתי שאני צריך 2 din למשל , זה אומר שהמנערכת תתאים לדש בורד ? אשמח לקבל המלצה גם על מתקין טוב מאזור חולון . תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...