שלום ,
רכשתי סוזוקי קרוסאובר וברצוני להתקין מערכת מולטימדיה כולל מערכת הפעלה אנדרואיד.
איך אני יודע האם צריך מערכת תואמת 2 din or 1din? לא מצאתי את המידע בספר הרכב או באתר החברה.
כמו כן , האם הגודל קבוע , כלומר לאחר שהבנתי שאני צריך 2 din למשל , זה אומר שהמנערכת תתאים לדש בורד ?
אשמח לקבל המלצה גם על מתקין טוב מאזור חולון .
תודה מראש