Jump to content

GearMan

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של GearMan

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, היום בבוקר שמתי לב כי יש לי שמן אדמדם באיזור של המנוע. כשהסתכלתי מתחת לאוטו לא ראיתי איזושהי נזילה. התנעתי את האוטו (על פארקינג), בדקתי שמן גיר וראיתי את הסימן מתחת לקו התחתון של הCOLD. האם זה אומר שחסר לי שמן גיר? האם יש מדיד אחר לבדיקת כמות שמן גיר? איך אני יודע איזה שמן גיר להוסיף אם אין לי ספר רכב? ובנוסף האם ניתן לערבב סוגי שמן גיר בהינתן שאין לי מושג מה השמן גיר הנוכחי שנמצא באוטו? וכמובן, נסעתי לעבודה, האם מומלץ לא לסוע בלל כאשר חסר שמן גיר? תודה רבה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...