Jump to content

הבנקאי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של הבנקאי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. הקץ לדיבורים אתמול הרכב נמכר ב-19000 ש"ח לאחר שהשקעתי 1800 ש"ח באלטרנטור 1000 ש" שהלך ביום של הבדיקה באגזוז 250 ש"ח שהיה מפוצץ ו500 ש"ח בתושבת מנוע סה"כ נטו 17200 לקונה נשאר להחליף צמיגים קדמיים וחצאיות קדמיות מעל לגלגלים ש"מניאקים" בת"א גנבו לי אז שיהי לכם יום טוב :-D
  2. המוכר עולה לאוויר לSAGO לפי תוצאות הבדיקה של הבוחן ולפי המציאות בפועל אני הגעתי למסקנה שאתה הבוחן המוסכניק והסוחר רכב שהיה במכון כנראה חברתם יחד להפיל אותי בפח כי אם לא אני לא מצליח להבין את השטויות שהבוחן כתב הרכב עבר לפני כחודשיים טיפול ראש מנוע כולל רצועת טיימינג מוסכניק שאני מכיר אמר שיכול להיחות שהבעיה בטיימנג נובעת מירידת גובה הראש אחרי השיפוץ האם זה הגיוני שבמהלך שיפוץ ראש מורידים מהגובה של הראש על מנת ליישר או בכלל? הייתי היום במוסך והוא בדק ממה נובע הרעש ולאחר פירוק האלטרנטור התברר שהמיסב שלו מרעיש ומשם הרעשים , כמו כן הטעינה שלו חלשה (מספק 12.9 וולט במקום 13.5 וולט) ובלי האלטרנטור אין רעש מהרצועה כי הכל בסדר שם. בגלל הטעינה החלשה של האלטרנטור, מחשב המנוע לא עבד סדיר ולכן הצילצולים. האגזוז ב- 250 ש"ח טופל היום . את הרעשים מקדימה המוסכניק האמיתי יבדק מחר ויתן הארכת מחירלאחר בדיקה אמיתית ולא חובבנית שמחליטה שרעשים מאלטרנטור מגיעים מרצועת טיימינג ואפילו לא מסיגל לבצע בדיקה פשוטה . לסיום שגיב אני מודה לך שהחלטת לרדת מהעיסקה כי כמעט האמנתי שבאמת המצב דפוק, אני גם מבטיח להמשיך ולעדכן בתהליך "הבראת האוטו" למי שלא מאמין מוזמן להתקשר למוסך העיר בנתניה ולדבר עם לייזר , מוסכניק בחסד עליון.
×
×
  • תוכן חדש...