Jump to content

חיפושמן

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי חיפושמן

  1. שלום. קניתי חיפושית שנת 69 ואני רוצה לשפץ אותה שתהיה טובה לנסיעה יש מישהו שיכול לעזור לי? לבוא, כי האוטו בלי טסט אני גר בבקעת אונו ולעזור לי...
×
×
  • תוכן חדש...