שלום לכולם,
התחדשתי ביונדאי i10 2014 ורציתי עזרה בהרכבת מערכת איכותית הכוללת קומפוננטים מגבר וסאב קטן בגודל 8" 10"(בהתייחס לבגאז' הקטן).
יש אפשרות גם לשני רמקולים בדלתות האחוריים (אם ישש צורך בכך)
סכום ההוצאה משהו כמו 4500k.
מצאתי באינטרנט מערכת מולטימדיה של סוני מדגם: SONY® XAV-64BT 6.1"
האם זה יכול להתאים לדרישות והאם יתאים לרכב?
אשמח לעזרה בנושא היות ואני לא ממש מבין בכל הפרטים הקטנים.
תודה רבה.