שלום, במקום לפתוח נושא מיותר "אתעלק" על הנושא הזה שעוסק בערך בשאלתי:
מה אתם, ממליצים לפתוח עליו את העין? הפג'ו או הסיטרואן? אני עד עכשיו הסתכלתי על הפג'ו אבל על מה אתם ממליצים להסתכל ומי מנצחת בפייט בין שתיהן ?
שם לב לאמינות הרכב, ביצועים. מרחב פנימי פחות משנה לי.