Jump to content

אלירן5888

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של אלירן5888

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, ברשותי יונדאי i10 שנת 2011 כבר מזה זמן מה יש לי תקלה אשר מתבטאת ברעידות כאשר אני מניע את הרכב שנמשכות כמה שניות, ההגה באותו פרק זמן מתקשה להסתובב, כאילו לא מדובר בהגה כח, ומידי פעם הרכב נכבה. התחושה באותו זמן היא כאילו הרכב לא מונע. בעבר תקלה זו הייתה רק אחרי שהאוטו עמד מספר שעות אך כעת היא גם כאשר הרכב עמד 10 דקות וחצי שעה. כשפניתי למוסך מורשה אמרו לי להשאיר את הרכב לילה במוסך כדי שהם יניעו אותו בבוקר בפעם הראשונה ואז הם יבחינו בתקלה. כמובן שהם טענו שלא הרגישו בכלום, ועשו איזה שהוא עדכון גרסא למחשב. אשמח אם תוכלו לכוון אותי מה הבעייה , תודה.
×
×
  • תוכן חדש...