שלום לכולם,
האם מישהו מכיר את התוסף דלק של חברת chevron שמציעים אותה בסוכנויות וולוו? (ידוע גם כ techron)
אם כן אשמח לשמוע חויות שימוש ואופן השימוש.
* לי המכונאי הציע לשים את התוסף במקביל לטיפול 90 באוטו שלי ואני לא מבין למה, הרי יותר הגיוני לשים את התוסף לפני ואחרכך לעשות את הטיפול אחרי שהתוסף עשה את שלו.
תודה לכולם.