מתוך רצון לעשות טרייד אין לרכב (עם אופל אינסיגניה החדשה ) מכון הטרייד אין ביקש שאעשה לסובארו הישנה בדיקה בקומפיטסט.אותו מכון מצא שהרכב מושלם מבחינה מכנית חוץ מ"בעיית גיר" שנרשמה רק בגלל שאותו מכון בקומפיטסט לא מבצע בדיקת גיר.כשהבאתי את טופס הבדיקה למכון הטרייד אין הסוחר ביקש ממני להעביר את הרכב בדיקה במוסך כדי לאמת את מה שאני חושב,שאין בעיה בגיר (ואפילו אמר לי שמכוני קומפיוטסט נוהגים לרשום שיש בעיות בשביל כסת"ח).האם זה נורמלי שמכוני קומפיוטסט יעשו כך?למה אני צריך לרוץ ממקום למקום רק בגלל שמכון (ששילמתי סכום נכבד בשביל הבדיקה) רשם שיש בעיה רק בשביל כסת"ח? אשמח לחוות דעתכם