Jump to content

NappyBoy

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי NappyBoy

  1. הוא טוען שהוא רק רואה אותה במבט זריז מתחילה לנסוע ועולה לכביש הרחק מאחור. הוא לא זוכר צ'קלקות או הבהוב באורות מצדם, אך הוא נכנס די זריז ליציאה לכביש אחר ושם כבר נעלם.
  2. שלום, אני חדש פה ואין לי מושג אם השאלה שלי עוברת על חוקי הפורום או לא, אך מאוד אשמח לקבל תשובה. חבר מאוד טוב שלי נסע לא מזמן באמצע הלילה על אחד מהכבישים המהירים במהירות גבוהה כאשר הכביש ריק ממכוניות לגמרי והכביש הוא בעל 3 נתיבים רחבים, כשלפתע חלף על פני ניידת משטרה שהתחבאה בצד הדרך. הניידת החלה לדלוק אחריו אך מאחר ונסע במהירות גבוהה היא התאדתה לאחר כ-20 שניות ולא נראתה יותר. החלטתי פעם אחת ולתמיד לנסות לקבל תשובה כי הבנאדם לא רגוע מאז המקרה. יש לציין כי יש לו רישיון המון שנים ללא עברות כלל. האם יש סיכוי כי יקבל זימון למשפט גם אם לא נתפס? האם יש סיכוי כי צולם ע"י הניידת? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...