שלום רב לחברי הפורום.
לאחרונה קרו לי מספר מקרים שהרכב הפסיק להגיב ללחיצת גז באמצע נסיעה , הרכב מאט ונכבה לגמרי רק כאשר אני עוצר.
לאחר מכן הרכב מניע מיד בלי שום בעיה והבעיה חוזרת כל חצי שעה שעה בזמן נסיעה.
בתחילה חשבתי שהבעיה מגיעה ממערכת הדלק אבל כשהרכב מפסיק להגיב לגז , אני לוחץ על הגז וזה יוצר פיצוצים קטנים באגזוז אז לעניות דעתי מערכת הדלק עובדת וממשיכה להזרים דלק.
בנוסף , נדלקה לי נורת check engine.
פניתי למוסך (לא מורשה) ושם אמרו לי שיהיה קשה לדעת מאיפה תקלה כיוון שצריך לתפוס את הרכב בזמן התקלה או בזמן שלא מניע.
אני חושב שאין לי ברירה ואצטרך לפנות למוסך של הונדה אך לפני כן אשמח לקבל את חוות דעתכם.
ושאלה נוספת , האם ממיר קטליטי סתום/תקול יכול לגרום לבעיה ?
תודה מראש!