Jump to content

CORSA2014

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של CORSA2014

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש לך מושג היכן במסמכים זה אמור להמצא? לא ראיתי שום קוד (ספר הרכב שכרגע באוטו הוא המקום היחיד שבו לא בדקתי, ולדעתי לא סביר שיהיה כתוב שם)
  2. רכשתי אופל קורסה חדשה מהחברה והתקנתי מערכת מולטימדיה במקום הCD30 MP3 המקורי שמגיע עם הרכב (תמונה מצורפת). השאירו לי את המקורי באוטו ואני מעוניין למכור אותו, ושאלו אותי בנוגע לקוד הפעלה, במה מדובר? אי אפשר פשוט לחבר (לרכבי אופל מתאימים) ולהשתמש?
×
×
  • תוכן חדש...