שלום
קניתי לא מזמן דיהטסו סיריון 2001, 1000 סמ"ק, עם 180k ק"מ
לפני הקנייה הזמנתי איש מקצוע לבדיקה יסודית.
הוא המליץ על מספר טיפולים קטנים לשמירה על אריכות ימים של הרכב.
פניתי לבעל מוסך אמין ולאחר בדיקה של הרכב המליץ לא לעשות דבר, לטענתו הטיפולים שהמליצו לי עלולים דווקא לעורר בעיות,
יש לציין שאני לא מבינה דבר ברכבים!
אשמח לשמוע מכם מה דעתכם , ואם יש חיה כזו - טיפול שיעורר בעיות במקום למנוע אותן.
איך/איפה אני יכולה ללמוד את כל החלקים ברכב והשימוש שלהם?
תודה לעונים