טוב אז יש לי סאב של 1000w ו- 200RMS ומשום שהוא ישן והשם שחוק אני לא יודע איזה חברה..
אחרי חיפושים רבים באינטרנט והסתבכויות, לא התברר לי איזה סוג מגבר אני צריך על מנת שהוא יעבוד בלי "רעשים למינהם".
לפי מה שהבנתי, חלק אומרים שצריך להתאים את המגבר לRMS ולא למקס וואטים, וחלק אומרים שצריך מגבר יותר חזק מהRMS, בכל אופן, פה הסתבכתי, ואני לא אלך לאיש מקצוע שירכיב לי כי העניין מסקרן אותי, ואני מתכוון להרכיב הכל לבד.
אז אשמח אם תסבירו לי את העניין בפירוט ובבירור, ואם אפשר לתת דוגמא למגבר שיתאים לסאב (רק הוואטים שלו\ ערוצים, לא משנה לי החברה).
תודה, אלכס.