Jump to content

alexd

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של alexd

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לאחרונה הכרתי את SHAHMEN זה השיר שהכי אהבתי שלו, זורם רצח באוטו (יש גרסאות ארוכות יותר, ואם המערכת בבית לא משהו אל תטרח ורק באוטו ת'שמע) ובכללי כל השירים שלו בסגנון עם באסים https://www.youtube.com/watch?v=D0cier7EqEk
  2. זו התשובה שרציתי לשמוע, המשכתי ד"א לחפש ולהבין, והגעתי לאותה מסקנה. תודה רבה.
  3. טוב אז יש לי סאב של 1000w ו- 200RMS ומשום שהוא ישן והשם שחוק אני לא יודע איזה חברה.. אחרי חיפושים רבים באינטרנט והסתבכויות, לא התברר לי איזה סוג מגבר אני צריך על מנת שהוא יעבוד בלי "רעשים למינהם". לפי מה שהבנתי, חלק אומרים שצריך להתאים את המגבר לRMS ולא למקס וואטים, וחלק אומרים שצריך מגבר יותר חזק מהRMS, בכל אופן, פה הסתבכתי, ואני לא אלך לאיש מקצוע שירכיב לי כי העניין מסקרן אותי, ואני מתכוון להרכיב הכל לבד. אז אשמח אם תסבירו לי את העניין בפירוט ובבירור, ואם אפשר לתת דוגמא למגבר שיתאים לסאב (רק הוואטים שלו\ ערוצים, לא משנה לי החברה). תודה, אלכס.
×
×
  • תוכן חדש...