Jump to content

offo

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי offo

  1. תודה בכל מקרה
  2. לא יודע אם אפשר קוד H, לא מצויין ברישיון. שנתון הרכב 2010 Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  3. סגנון נהיגה לא ספורטיבי, הרכב משמש כרכב משפחתי. ברישיון לא רשום קוד מהירות אך כיום מותקן 92v (עדיין צמיג מקורי מהיצרן). נתתי עדיפות ל toyo על פני ה goodyear שציינת על סמך המבחנים הבאים: http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Toyo/Proxes-CF2.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/EfficientGrip.htm Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  4. שלום, הגיע הזמן להחליף צמיג (205/60R16) רציתי להחליף ל Toyo proxess cf2 על סמך ביקורות טובות ומבחנים שנעשו לו אבל נאמר לי שאין במלאי. במקומו הציעו לי באותו מחיר (410 ש"ח) את NITTO NT830 שמשווק כצמיג יוקרתי מבית TOYO אך לא מצאתי לגביו כמעט מידע או ביקורות. האם כדאי? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
  5. תודה על העזרה פניתי כי זה הריח לי לא טוב ואין לי ממש ניסיון או ידע רב לגבי צמיגים בעיקר אחרי שבשיחה נוספת איתו בעל הפנצ'ריה אמר לי שמבחינתו הוא יכול למכור גם צמיג שעמד 5 שנים על המדף בקיצור הוא נפסל אצלי על הסף
  6. קיבלתי הצעה ל-4 צמיגים דנלופ מדגם 703 175/65/14 במחיר 1100 ₪. הצמיגים בני שנה וכנראה בגלל זה המחיר נמוך יחסית. חיפשתי בפורום ולא הצלחתי למצוא חוות דעת על הדגם. אשמח לקבל ייעוץ
×
×
  • תוכן חדש...